cínová hora


Při oživování blogu jsem v archivu našla spoustu nikdy nezveřejněných článků, které jsem měla nachystané nebo rozepsané. Našla jsem i fotky z Cínové hory, kde jsme byli na výletě s PePem pár let zpátky, když jsem přijela na pár dní do Znojma. Bylo jaro a teplo a stihli jsme spoustu dobrodružství. Pamatuju si, jak mě tyhle radovánky v přírodě vždycky nabily superenergií, a taky si všímám, že od té doby co bydlím v Praze, se tenhle pocit mnohonásobně zvětšil.

Taky jsem vlastně nevysvětlila, proč jsem zase začla psát na blog, který už je umřetý. Mám dost obsahu, který chci mít uložený někde na jednom místě, v nějakém větším celku. Hlavně z toho důvodu, že mám takovou smělou ambici, že toho obsahu bude čím dál víc v jakékoliv možné formě. A zkrátka přestávám mít trpělivost na to, mít to všechno jen tak rozfrkaný po internetu. Chci si vytvořit nějaké místo, kde to bude vše krásně pohromadě, na písečku, snadno nalezitelný, přehledný, kompletní. Proč je něco česky a něco anglicky, to vám nevysvětlím. Sama nevím a je mi to jedno :D Každopádně na všem ještě pracuju a nemůžu se dočkat, až to vše uspořádám ku obrazu svému.

Pac!


2 komentáře:

  1. Jé! Zrovna jsem na vás dva předevčírem myslela! Náhodičky. :)

    A jsem ráda, že si můžu přečít něco anglicky jen tak mimoděk, když se mi teď rozbila čtečka. :D

    OdpovědětVymazat